Micropedia
Advertisement

Oskar ben Grozny Witt

Tokyo-Ghoul-Root-A.jpg

Data

i miejsce

urodzenia

05 grudnia 2016 r.

Dreamland,

Sangajokk

Obywatelstwo

Dreamland,

Elderland

Tytuł sir
Ród

Witt

dawn. Fryssau

 Fdreamland.GIF Minister Rozrywki
Okres

urzędowania

7 stycznia 2017 r. - 

2 maj 2017 r.

Poprzednik Mateusz von Kube
Następca Arons Jesse Oliver
 Funia.png Burgrabia Koppenbergu
Okres

urzędowania

16 stycznia 2017 r. -

22 czerwca 2019 r.

 Fdreamland.GIF Premier Rządu Królewskiego
Okres

urzędowania

15 siepnia 2017 r. - 

5 listopada 2017 r.

Poprzednik Torkan Ingaawar
Następca Prezerwatyw

Tradycja

Radziecki

Oskar ben Grozny Witt (dawniej: Oskar ben Grozny i Oskar ben Grozny-Fryssau) - obywatel Królestwa Dreamlandu od 5 grudnia 2016  r. Polityk, ekonomista i publicysta. Były Burgrabia miasta Koppenberg,  i prezenter w Telewizji Dreamlandu (TVD).  W Królestwie Elderlandu obecny od 22 grudnia 2016 r.

Życie osobiste

Został uznany za syna z rodu Fryssau przez Leszka van der Fryssau 07 stycznia 2017 r. jednak ze względu na opuszczenie przez niego Królestwa Dreamlandu zrzekł się przynależności do rodu. Po tym zdarzeniu został synem Daniela von Witta 08 marca 2017 r. i młodszym bratem Auksencjusza Butodzieja-Witta. Z inicjatywy Oskara w Unii Saudadzkiej działały takie firmy jak: Dreamcar (produkcja samochodów), Dreamozbyt (zakład produkcyjny maszyn) oraz wspomniana już Telewizja Dreamlandu.

Kariera polityczna

Lokalna aktywność polityczna

Od razu po zamieszkaniu w Królestwie Dreamlandu rozpoczął działalność polityczną, zapisując się do Klubu Politycznego św. Augustyna uzyskując pozytywną odpowiedź. W styczniu 2017 r. został mianowany Burgrabią miasta Koppenberg zastępując swego (poprzedniego) ojca Leszka van der Fryssau.

Federalna aktywność polityczna

W styczniu 2017 r. został powołany przez Auksencjusza Butodzieja-Witta na urząd Ministra Rozrywki, a w kwietniu kandydował na Premiera Dreamlandu z ramienia KPA przeciwko: Torkanowi Ingawaarowi (KPD) .

Przegrał wynikiem 13:10.

W sierpniu ponownie złożył chęć kandydowania na Premiera Rządu Królewskiego z ramienia tej samej partii. Tym razem musiał się zmierzyć przeciwko Angusowi Kaufmannowi. Wygrał wynikiem 10:5 przy 6 oddanych pustych głosach.

Advertisement